Szeptember 16-án gyűlt össze a mezőny – az évben immáron másodjára, de ezúttal visszafelé, az óramutató járásával megegyező irányban – Százhalombattán az Országos Amatőr Gokart Bajnokság 9. fordulójára. Kezdetben borongós, kissé hűvös idő fogadta a versenyzőket, de az időjárás később megmutatta kedvesebb arcát is. A futamok szikrázó napsütésben zajlottak le. Azok a futamok, amelyeken jócskán történt esemény. Igen izgalmas kvalifikációk és versenyek zajlottak le a Battaringen. Pozitív és negatív meglepetések is születtek az eredményekben, ezeket vesszük most sorra.
I. kategória
Az első sor a legutóbbi futamhoz képest semmit sem változott. Lencsés Bálint duplázott és pole pozíciós kört futott, míg Antal Dávid ezúttal is második lett. Mögöttük szorosan Dudás Bence következett, akit egy tizedes hátránnyal Szetei Gergely követett a negyedik helyen. Báldi Gergő lett az ötödik, Gyuris Gábor visszatérése után a hatodik leggyorsabb kört érte el. A mezőny egyetlen első futamos versenyzője, Szabó Martin a hetedik helyen zárt.
A hetedik helyről startoló Szabó Martin azonnal egy előzéssel próbálkozott, de Gyuris Gábor sikeresen megtartotta a helyezését. Ezenkívül nem történt sok izgalom a rajtnál, a versenyzők szépen felsorakoztak egymás mögé. A poleból induló Lencsés Bálint a verseny elején begyújtotta a rakétákat és fokozatosan elnyúlt az üldözőbolytól, miközben Dudás Bence előzésre készült a második Antal Dávid kárára. Az ötödik kör tájékán sikerült is a manőver, egy jó kigyorsításnak köszönhetően, így Dudás az első helyezett után eredhetett, míg Antal Dávid újra védekezésre kényszerült, ezúttal Szetei ellen. Báldi Gergő eközben az ötödik helyen haladt, akit szorosan követett Gyuris Gábor és Szabó Martin. A következő előzésre a 13.-14. körig kellett várni, ahol Szetei el tudott menni a gyenge géppel haladó Antal Dávid mellett. Ezalatt Gyuris Gábor kitartóan támadta Báldi Gergőt, de nem tudott elmenni. Majd pár körrel később Dudás utolérte Lencsést, így elkezdődhetett egy csata a legelőkelőbb pozícióért is. A verseny felénél az események felgyorsultak. Dudás Bence az első kanyar utáni kigyorsításon tapadást fogott és állva hagyta Lencsést, pont akkor, amikor az egész mezőny felzárkózott az élen haladókra. Majd két körrel később Szetei is el tudott menni Bálint mellett, gokartja erőfölényét kihasználva. Az első kettős meglógott, de a harmadik helytől lefelé nagyon feltorlódott a mezőny. Bálint remekül védekezett, Antal Dávid nem tudott fogást találni rajta. Gyuris Gábor viszont javított egy helyet, Báldi Gergőt hátrébb sorolva eggyel. Az élen nem változott semmi. Bár Dudás és Szetei az utolsó 3-4 kört csatával töltötte, de helycsere nem történt. Bence immáron harmadik győzelmét ünnepelhette az évben, amivel nagy lépést tett hátránya ledolgozása felé. Szetei Gergely bekísérte őt a második helyen, míg Lencsés Bálint a dobogó harmadik fokára állhatott fel. Antal Dávid újabb jó eredményt szállítva negyedik lett, akit Gyuris Gábor követett az ötödik helyen. Báldi Gergő hatodik lett, Szabó Martin előtt. A verseny leggyorsabb körét Szete futotta. (10-es gép, 27.360)
Nyilatkozatok:
„Nagyon vártam már ezt a versenyt, mert tudtam itt újra győzhetek és egyben pontokat hozhatok Szete ellen. wink Nagy kihívást jelentet számomra ,hogy fordított irányba még nem mentem ezen a pályán. Így kevesebb tapasztalataim voltak a pályával kapcsolatosan. De bíztam magamban és nagyon oda figyeltem a szabad edzések alatt ,hogy lehetőleg minél hamarább elsajátítsam a pálya minden porcikáját. smile Ez sikerült is ,mert a szabad edzéseken nagyon jól mentem. Kiegyensúlyozott voltam a köreimben és nem szórtam, ezért nagyon bizakodó voltam. Szabad edzéseken is erősen támadtam az ellenfeleket így próbáltam gyakorolni az előzéseket ,hogy hol lehet előzni és hol nem lehet. wink Ezek után már nagyon vártam az időmérő edzést, de tudtam aki később jön annak javul a pálya állapota. Az időmérőn futott 5 körömből hármat nagyon jól összeraktam. De végül ahogy előbb utaltam rá,javult a pálya és így megelőztek ketten is. Így végül 3-dik rajt helyet sikerült megszereznem az időmérő edzésen. wink A futamot már nagyon vártam és tudtam ,hogy a bajnoki címért szeretnék harcolni ,akkor Szete előtt kell végeznem mindenféle képen. „Ezért úgy álltam fel a rajtrácsra ,hogy előznöm kell és harcolnom a futam győzelemért.” smile A rajtom jól sikerült, és el tudtam picit szakadni Szetétől. Így erőteljesen támadtam Dávidot, de menet közben vissza értek ránk Szete vezetésével a mögöttünk lévő vonat. Ezért azon voltam minél hamarább megelőzzem Dávidot, ez sikerült is kb az 5-dik körben, amikor ő a gyors szakasz előtti kanyar kijáratánál megcsúszott. Így tempót vesztett és sikerült megelőznöm. Ekkor Bálint után vetettem magam, azon voltam ,hogy minél hamarább utol érjem. Dávid fel tartotta a mögötte haladó vonatot, így üres térben tudtam menni a saját ritmusomat. Ezért is tudtam menni a Bálint után, nagyon jó tempót diktáltam. Így körről körre csökkentettem a hátrányomat „Bálint” ellen. grin Olyan 8-10 kőr után utólértem, és elkezdtem támadni. Tudtam ,hogy minél hamarább meg kell előznöm Bálintot ,mert beállt védekezni így nagyon belassultunk. Tudtam ,hogy a mögöttem haladók nagyobb tempót tudnak diktálni Szete vezetésével. Kellően agresszívan elkezdtem támadni Bálintot és tudtam ,hogy idő kérdése melyik körben tudok elmenni mellette. smile Egyszer már majd nem sikerült megelőznöm de picit beleterelt a síkán gumifal-lába és ezért belassultam. A célegyenes utáni első kanyarjába tudtam megelőzni Bálintot, amikor ő megkoccolta az egyik gumit és ezért rossz lett a kigyorsítása. „Bálintka hibázott” grin Pont akkor sikerült megelőznöm Bálintot amikor utolért minket a komplett mezőny. Ezért csak nyomtam ami a csövön kifért ,hogy minél nagyobb előnyre tegyek szert. wink Kiépítettem egy nagyobb előnyt Szete ellen, mert közben ő is megelőzte Bálintot. A verseny fenn maradó szakaszában jött rám Szete és fokozatosan csökkentette a köztünk lévő távolságot. Az utolsó pár kőrben a leintésig nagyon rajtam volt, és arra vigyáztam ne ,hogy hibázzak. „Csak annyit vállaltam amennyit csak kelet, és semmi többet.” Szoros csatában végül győztem. smile Nagyon nagy versenyt futottunk Szetével, emlékezetes futam volt ez. wink Ez nekem jól jött a bajnokság szempontjából ,hogy csökkenteni tudtam a hátrányomat. Bízok benne ,hogy a következő futam után már még kisebb hátrányom lesz vagy netán előnyöm, de ez majd elválik. wink Gratulálok a versenyző társaknak ,hogy nagy versenyt vívtunk. smile „Következőt versenyt nagyon várom már.”
2. helyezett – Szetei Gergely
Nem lesz rövid, előre is elnézést miatta! 🙂 Az idei évem legrosszabb időmérőjét „produkáltam”. Az 5 kör nem volt elég nekem, hogy megbarátkozzak a géppel, ezért rengeteget szerencsétlenkedtem, hibáztam a pályán. Ebben sajnos sokkal több volt. Csak magamnak köszönhetem, hogy össz-vissz egy 4. helyet tudtam összekaparni. Teljesen letörtem, amire rátett egy lapáttal az is, hogy ugyanazt a gokartot húztam, amellyel időmérőztünk. Ezúton is nagy köszönet apámnak, hogy futam előtt 5-10 perccel kirántott a gödörből és összeszedte lelkem darabjait. Így a futamra már maximális harci kedvvel és motiváltsággal rendelkeztem, de semmi tervet nem gondoltam ki. Egyszerűen csak úgy voltam vele, hogy megteszek mindent, amit tudok és majd meglátjuk, hogy alakul. Az első körökben nem találtam még a ritmust, de haladtam a konvoj után és figyeltem a lehetőségeket. Aztán láttam, hogy Bence előzi Dávidot, ami nem jött jól a bajnokság szempontjából, nekem is azonnal rá kellett kapcsolnom. De hiába kapcsoltam rá, jól védekezett az ellenfél, ezért teljesen beragadtam. Egyedül a híd utáni jobbos, éles kanyarban hagyott helyet, amit aztán egyszer ki is tudtam használni. Ezután szerencsére az első kettő egymással volt elfoglalva, ezért hamar megérkeztem mögéjük. De ahogy utolértem őket, Bence azonnal megelőzte Bálintot. Újabb bosszankodás, ez akkor már 9 pont hátrány jelentett. Ekkor bevallom, felvettem az agresszív kismalac vezetési módot, mivel nem akartam a Bálint mögé beragadni. Láttam egy kis rést a gyors szakasz előtt, ahova be is tuszkoltam magam. Elismerem, nem ez volt legszebb előzésem, sőt… De talán még pont belefért. Ezt mindenki döntse el maga. A verseny vége felé sikerült Bencét is utolérni, de körözhettünk volna holnap reggelig is, sose mentem volna el. Csak kanyarban tudtam rajta hozni, egyenesben esélyem sem volt. Nos, egyik szemem sír, a másik nevet. Jó verseny volt, élveztem, de Bence a győzelemmel nagyon feljött rám. A saját szempontomból kevésbé lett volna rossz, ha maradunk a 3., 4., helyeken, mint így, de hát ez van, ezt kell megoldani. Csömörön szerintem újra baj lesz, érzek egy utolsó két kvalifikációs helyet, de hát remélem ott is jó csata lesz 🙂
3. helyezett – Lencsés Bálint
Hamarosan…
II. kategória
Molnár Tibor, folyamatos javuló tendenciát mutat és magabiztosan kormányozta be magát az első helyre az időmérőn. Mellőle a bajnokság legnagyobb esélyese, Vitanov Tamás rajtolhatott, míg a harmadik rajtkockából Csepregi Péter vághatott neki a futamnak. Vincze András szintén remek kvalifikációt zárva negyedik lett, akit a Hungaroringen hiányzó Propszt Roland követett. A hatodik, hetedik és kilencedik helyet BRSZ pilótái (Szántó Tamás, Reich Balázs, Boldizs Bence) bérelték ki, közrefogva a 8. helyezett Szetei Gergelyt.
A startnál Molnár repülőrajtot vett és faképnél hagyott mindenkit. A másodikról induló Vitanov Tamás viszont beragadt, de sikeresen maga mögött tudta tartani a mezőnyt. a mezőnyben nagy helyezkedés volt a helyekért, de előzés nem történt. A harmadik körben Boldizs Bence előrébb jött egy helyet és már a nyolcadik pozícióban volt. A többi pilóta beállt egymás mögé, korrektül követték egymást helycsere nélkül. Az élen Molnár Tibor körről-körre növeli az előnyét a teljes mezőnnyel szemben. Senkitől sem zavartatva halad a cél felé. A verseny egyharmadáig változatlan maradt a felállás. A csendet Szántó Tamás törté meg, aki Propszt Rolandot előzve az ötödik helyre jött fel, Vincze András mögé. Ezek a percek Szántó pillanatai voltak, mivel Vinczét is maga mögé utasította egy szép manőverrel, a hídról levezető balos kanyarban. Andrást Propszt Roland is megelőzte, amivel visszaesett a hatodik helyre. Majd a verseny felénél a hátsó régióban történtek események, ahol Szete egy jó kigyorsításnak köszönhetően el tudott menni Boldizs Bence és Reich Balázs mellett is. Propszt Roland is megpróbálkozott egy előzéssel, de nem érezte tisztának, így sportszerűen visszaengedte maga mellé Szántó Tamást, mindezt a hajrához közeledve. Közben Csepregi Péter utolérte a második helyen haladó Vitanov Tamást és elkezdődhetett egy csata a dobogó középső fokáért. Hozzájuk csatlakozott Szantó Tomi, Propszt Roland és Vincze András is. Az utolsó körök izgalmát ők öten fokozták. De a leintésig már nem változott semmi. Molnár Tibi egy pillanatra sem hagyott esélyt senkinek sem. Ez az ő napja volt, könnyedén nyerte a II. kategória futamát. Vitanov Tamás látta meg másodikként a kockás zászlót, aki ezzel az eredménnyel már-már behozhatatlan előnyre tett szert a bajnoki pontversenyben. Csepregi Péter lett a harmadik. További sorrend: Szántó Tamás (4.), Propszt Roland (5.), Vincze András (6.), Szetei Gergely (7.), Reich Balázs (8.) és Boldizs Bence (9.) A verseny (és egyben a nap) leggyorsabb köre a 9-es géppel versenyző Propszt Roland nevéhez köthető. (27, 227)
Nyilatkozatok:
Ahogy kiszálltam az időmérő után a gépből, úgy éreztem, hogy tök utolsó leszek, 1 körömet sem éreztem jónak. Ehhez képest a lista tetején találtam magam. Nagyon örültem neki, de ment a csodálkozás is. 🙂 Szerencsére a többiek sem tudtak már megelőzni, így először pályafutásom során, az élről kezdhettem meg a futamot. A rajtot sikerült nagyon jól elkapnom és folyamatosan tudtam ellépni Tomitól, aki úgy láttam, hogy folyamatosan támadtak. A verseny felétől elkezdtem spórolni a géppel, nem akartam úgy járni mint szombaton. A gép kibírta, így sikerült rajt-cél győzelmet aratnom, ami az első volt az AGB mezőnyében. Gratulálok Tominak és Petinek a dobogóhoz!
2. helyezett – Vitanov Tamás
Hamarosan…
3. helyezett – Csepregi Péter
Hamarosan…
III. kategória
A rendkívül szoros időmérő után Vitanov Tamás lehetett a legboldogabb, aki pole pozíciót futott. A második helyre Lencsé Bálint futott be. A harmadik legelőkelőbb rajtkockából Dudás Bence rajtolhatott. A további sorrend Vincze András (4.), Topor Kálmán (5.), Csáki Zoltán (6.) és Németh Attila Némó (7.) között dőlt el.
Gond nélkül eljöttek a fiúk a zászló felcsapása után. A legjobban az élről induló Vitanov Tamás és a második helyezett Lencsés Bálint kapta el a rajtot, akiknek sikerült elszakadni a mezőny többi tagjától. De Vitanovnak hamar be kellett látnia, hogy gokartja gyengesége miatt védekeznie kell. Emiatt a kör végén újra együtt volt a csapat. Már a második fordulóban szolgáltattak izgalmakat a versenyzők. Lencsés a gyors szakasz előtt egy szúk ívről történő kigyorsítást választott. Majdnem sikerült is az előzési manőver, de végül el kellett vennie a gázt. Ekkor a Dudás-Vincze páros teljesen ráesett Bálintra. Olyannyira, hogy a hídra felvezető kanyart hárman egymás mellett vették be. De végül nem történt pozíciócsere. Veszélyes pillanatnak tűnt, de versenyzők rendkívül sportszerűek voltak egymással és nem történt semmi gond. A mezőny hátsó részében viszont volt helycsere. A hatodik és hetedik helyen haladó Csáki Zoltán, Németh Attila Némó ki tudta használni Topor Kálmán ütemvesztését és elmentek mellette, így előrébb jöttek egy-egy helyet. Viszont 2-3 kör elteltével Topor válaszolni tudott Némónak, és feljött a hatodik pozícióba. Az élen Vitanov Tamás változatlanul őrizte elsőségét, de egyre nehezebb dolga volt. A vetélytársak egyre jobban fokozni akarták a tempót. Hosszú vonatozás vette kezdetét, majd a verseny egyharmadánál Csáki törte meg a csendet, aki egy bevállalós mozdulattal Vincze Andris mellé tette a gokartját és újabb előzést mutatott be. Ezútán újabb vonatozás vette kezdetét, változatlan sorrendben. A hajrában újra Chucky-é volt a főszerep, aki az első kanyarban rést talált és be tudott bújni Dudás Bence mellé. Ezzel az előzéssel már dobogós pozícióra jött fel. Majd következett egy érdekes eset. Bence látszólag kizökkent a futam megszokott ritmusából, amit Vincze Andris megpróbált kihasználni. A gyors szakasz előtt előzést kísérelt meg, de úgy itélte meg, hogy szabálytalan manőver volt, így igyekezett visszaengedni. A nevető harmadik viszont Topor Kálmán lett, aki kihasználta András sporszerűségét és Bence pillanatnyi koncentrációhiányát és mindkét versenyző mellett elment. Vinczét kishíján Német Attila is megelőzte, de vissza tudta verni a támadást. Az eseménynek hála, Topor Kálmán a negyedik helyre jött fel, míg Dudás Bence az utóbbi körökben két helyet is bukva az ötödik pozícióban találta magát. Az első hármas így elhúzott, külön csatát vívhattak, de a mezőny az utolsó körökben újra utolérte őket. Pár másodperccel a leintés előtt is maradt izgalom. Dudás Bence a hosszú egyenes mellett bebújt Topor Kálmán mellé, de a két gokart összeért. Kálmán húzta a rövidebbet, mivel kisodródott és az utolsó helyen élt célba. Eközben Vitanov Tamás 110%-os versenyt futva megszerezte idei első III. kategóriás győzelmét, a bajnokságot vezető Lencsés Bálint és a rendkívül látványos versenyt futó Csáki Zoltán előtt. Dudás lett a negyedik, akit a végtelenül sportszerű Vincze András követett. Német Attila Némó a hatodik helyen zárt, Topor Kálmán pedig a hetediken. Kálminak Kevés vígaszt nyújthat a tény, hogy a verseny leggyorsabb körét ő futotta, 27,771-es idővel.
Nyilatkozatok:
Hamarosan…
2. helyezett – Lencsés Bálint
Hamarosan…
3. helyezett – Csáki Zoltán
„Az időmérőzésem pocsékul sikerült, nem tudtam összerakni egyetlen értelmes kört se. Ennek köszönhetően a 6. helyről indultam. Rajt után kicsit lemaradtam, de a második körben a hidra felfele menet volt előttem egy kis kavarodás, így sikerült az első kanyarban szűken befordulnom a Kálmán mellett, aki akkor talán nem is számított rám ezért fordult ideális ívről. Mivel Tomi vonatoztatta a mezőnyt, volt időm kifigyelni, az előttem lévőket, csak ki kellett várni, amíg szélesebben kezdik a kanyart. Andris megelőzése után Bence következezett, aki eleinte többet figyelt hátra mint előre, de a végén sikerült vele elhitetni, hogy kívül jövök és ö középen maradt, pont egy gokartnyi helyet hagyva a belső íven! köszi! 🙂 Pár kört üldöztem még Bálintot, de ő szépen őrizte a helyét.Örülök, hogy felértem a dobogóra! Remélem Csömörön még ennél előrébb végzek…”
IV. kategória
A 95 kilósok mezőnyében Somogyi Tamás indulhatott az élről, akit kevesebb, mint egy tizedes hátránnyal Kovács György (2.) és Topor Kálmán (3.) követett. A bajnokság éllova, Nyuka Gábor a negyedik helyre kvalifikált. Az ötödik Szatory József és a hatodik Pribilinszky Zoltán között csupán három ezredes különbséget mutatott a számítógép. A mezőnyt Csáki Zoltán (7.), Németh Attila (8.) és Vörös Imre (9.) tették teljessé.
A Somogyi-Kovács-Topor hármas hamar meglépett az üldözőbolytól és senkitől sem zavartatva körözhettek a saját íveiken. Nyuka Gábor és Szatory József is erős tempót diktált, míg a hatodik helyezett Pribilinszky Zoltán védekezésre kényszerült Csáki Zoltán ellen. Mögöttük Németh Attila és Vörös Imre igyekezett előretörni. Aztán a 2. helyért szoros csata alakult ki Kovács György és Topor Kálmán között, ami remek lehetőségként kecsegtetett Somogyi számára, hogy a maga javára döntse el a versenyt. Az izgalmakat ezidőtájt Kovácsék és a Pribilinszky-Csáki-Németh-Vörös négyes szolgáltatták, de helycsere még nem történt. Egyedül Attys próbálkozott előzéssel a híd utáni éles balkanyarban, de kanyarkijáratnál övé volt a kedvezőtlenebb ív. A vonatozást Vörös Imre függesztette fel, aki Németh mellett ment el és ezzel a nyolcadik helyre jött fel. Majd féltávnál Chucky is sikeres előzést mutatott be Pribilinszky Zoltán kárára, aki ezzel a hetedik pozícióba esett vissza. Somogyi Tamás kényelmes előnnyel vezetett Kovács György és Topor Kálmán előtt, akik színvonalas csatát folytattak a második helyért. Közben Nyuka Gabi és Szatory József magányosan körözgettek a negyedik és ötödik helyen. A további sorrend így alakult: Csáki Zoltán (6.), Pribilinszky Zoltán (7.), Vörös Imre (8.) és Németh Attila (9.). A versenyzők nagyon szétszakadtak. Egyedül Kálmán és György, valamint Pribli és Vörös Imi csatáztak egymással test-test ellen., elöbbiek a második, utóbbiak a hetedik helyért. A hajrában Pribilinszky Zoltán gépe borzolta a kedélyeket, mivel a híd utáni kanyarban leállt a gokart és kiállni kényszerült a versenyből. Kár érte, mivel remekül védekezett. Vörös és Németh ezzel 1-1 helyet javítani tudtak. Somogyinak viszont nem kellett pozíciót javítania, mivel magabiztos versenyzéssel az élről rajtolva győzött. Ezzel idei első diadalát aratta. Kovács György lett a második, akit a verseny folyamán végig árnyékként követett Topor Kálmán a harmadik helyen, de Gyuri védekezésének és Kálmi sportszerűségének hála, az előzés elmaradt. Nyuka Gábor, kevés pontot veszítve negyedik lett, amivel még mindig vezeti a ponttáblázatot. Szatory Józsefnek egy ötödik, Csáki Zoltánnak ezúttal egy hatodik hely jutott. További sorrend: Vörös Imre (7.), Németh Attila (8.) és Pribilinszky Zoltán (9.). A leggyorsabb kör a Győztes nevéhez köthető, ezzel beállítva a mesterhármast (27,553)
Nyilatkozatok:
Az előző futamot kihagytam, és a következő utánit is ki fogom hagyni. Ezért különösen örülök a győzelmemnek. Már a szabadedzéseken éreztem hogy jó köröket futok, és ez az érzés az időmérőre is megmaradt. A pole megszerzése nagyon fontos ebben a kiegyenlített mezőnyben. A futamon sikerült viszonylag hamar elég nagy előnyre szert tennem, megfutottam a leggyorsabb kört, és végül megnyertem a futamot is. Jó hétvége volt! 🙂
2. helyezett – Kovács György
A Battához hasonló technikás pályákon nagy jelentőséggel bír az időmérő, hiszen ha valaki jól védekezik és nincs nagy különbség a gépek között, szinte lehetetlen megelőzni. Bent egyáltalán nem éreztem jónak az időmérő köreimet, de nagy meglepetésemre az addigi legjobbnak bizonyult az időm. Bár ezt az időt pár perccel később Somogyi Tomi bő egy tizeddel megfejelte, rajta kívűl már más nem tudott megelőzni, így a második helyről várhattam a versenyt. Az élmezőny nagyjából azonos tudású gépeket kapott, de a rajtot követő 3-4 kör után tudatosult bennem, hogy Tomit nem lehet elkapni ma, viszont Kálmánnal a hátamban problémáim lesznek a futam során. Ez be is jött és Kálmi szinte végig támadott a 40 kör alatt, szerencsére sikertelenül. Így egy küzdelmes verseny után szerencsére megőriztem a második helyet, ami nem a legjobb pozíció de lehetett volna rosszabb is. Összetettben ha jól számoltam, (eldobással) beértem Zolit, de Tomi viszont nagyon rámjött. Kálmi eléggé messze van, Gabáról nem is beszélve, de az utolsó 3 futamon még bármi lehet és igyekszem ott lenni hogy lecsaphassak… 😉
3. helyezett – Topor Kálmán
Hamarosan…
Az Országos Amatőr Gokart Bajnokság mezőnye legközelebb a csömöri Kart Farm gokartpályán fog találkozni. október 7.-én, amely a battai versenyekhez hasonlóan szintén visszafelé irányban kerül majd megrendezésre.
Szerző: Szete